Mikä fiilis? -kampanjalla houkutellaan järjestäytymättömiä liittoon

15.10.2015

Yli kahta miljoonaa palkansaajaa edustavat palkansaajakeskusjärjestöt SAK, STTK ja Akava muistuttavat Mikä fiilis? -kampanjallaan, että kuulumalla ammattiliittoon jokainen voi vaikuttaa siihen, millaista suomalainen työelämä on.

Kolmivuotisen järjestäytymistä edistävän kampanjan toinen vaihe alkoi tänään, kun kampanjan viisi humoristista tv-spottia julkaistiin. Kampanja näkyy YouTubessa, Googlessa, netti-tv-palveluissa ja sosiaalisessa mediassa kuten Facebookissa. Mikä fiilis? kuuluu myös radiossa ja nähdään valkokangasmainonnassa Finnkinolla. Kampanja päättyy 30.11.2015.

Kampanjan kakkosvaiheen aiheet valittiin keväällä toteutetun kohderyhmätutkimuksen tulosten perusteella. 20–35-vuotiaiden järjestäytymättömien palkansaajien kohderyhmässä nousi esiin huoli työelämän heikennyksistä. Nuoria palkansaajia mietityttivät muun muassa oikeudenmukainen palkkaus, lomaoikeus, riittävä vapaa-aika, perhevapaat sekä irtisanomissuoja.

Olisihan se aika liittyä ammattiliittoon!
 

Mikä fiilis? -kampanjan verkkosivut

M
ikä fiilis? -kampanja Facebookissa

Mikä fiilis? -kampanjan videot YouTubessa