SEL:n toimistot ja puhelinpalvelut kiinni 14.-15.11.2019

12.11.2019

SEL:n aluetoimistot ja jäsenrekisteri ovat kiinni torstaina 14.11.2019 jäsenpalveluosaston henkilökunnan koulutuspäivän takia. Työttömyyskassan etuuskäsittelijät palvelevat torstaina normaalisti kello 9-11 numerossa 09 4246 1210.

SEL:n kaikki puhelinpalvelut, keskustoimisto ja aluetoimistot sekä työttömyyskassa ovat kiinni perjantaina 15.11.2019 koko henkilökunnan koulutuspäivän takia.

Palvelemme normaalisti jälleen maanantaina 18.11.2019 kello 8.30 alkaen. Pahoittelemme jäsenillemme aiheutuvaa haittaa.

Sähköinen asiointi eli eAsiointi on auki ympäri vuorokauden.

eAsioinnissa voit

  • Päivittää yhteystietosi, tarkistaa puhelinnumerosi ja sähköpostiosoitteesi sekä lisätä tilinumerosi
  • Tarkistaa työpaikkatietosi, ilmoittaa uudesta työpaikasta tai työsuhteen päättymisestä
  • Ilmoittaa jäsenmaksuvapautuksesta eli palkattomasta jaksosta kuten perhevapaasta, asevelvollisuudesta tai päätoimisesta opiskelusta
  • Laskea jäsenmaksusi ja saada viitenumeron sen maksamista varten, jos työnantajasi ei peri jäsenmaksuasi suoraan palkastasi
  • Tilata SEL:n kalenterin, tilaus on voimassa toistaiseksi, kunnes peruutat sen, nyt tehty tilaus koskee vuoden 2021 kalenteria

Jos olet työtön tai lomautettu, voit myös

  • Hakea ansiopäivärahaa
  • Katsoa omia hakemus- ja maksutietojasi
  • Nähdä annetut päätökset ja maksuilmoitukset
  • Seurata ansiopäivärahan enimmäisaikalaskuria

Jos käytät eAsiointia ensimmäisen kerran, rekisteröidy ensin käyttäjäksi.

Hakemusten käsittelytilanteesta ja keskimääräisistä käsittelyajoista tiedotamme työttömyyskassan verkkosivuilla.