SEL, Pro ja TEAM kampanjoivat kotimaisen joulun puolesta

18.11.2015

Ammattiliitto Pro, Teollisuusalojen ammattiliitto TEAM ja Suomen Elintarviketyöläisten Liitto SEL kampanjoivat yhdessä suomalaisen työn ja kotimaisen joulun puolesta Facebookissa. Kampanja löytyy Facebookista nimellä Minun jouluni on aidosti kotimainen.

Kampanjalla kannustetaan kuluttajia suosimaan kotimaisia tuotteita, elintarvikkeita ja palveluita. Samalla tuodaan esiin, että tuotannon pysyminen Suomessa ei ole itsestäänselvää. Se on kuluttajien jokapäiväisistä valinnoista kiinni.

Kampanjaan voi osallistua ja haasteen kotimaisten valintojen suosimisesta ottaa vastaan, vaikka ei olisi Facebookissa. Facebookin käyttäjät voivat levittää sanaa jakamalla tietoa Facebook-seinällään ja kutsumalla Facebook-kaverinsa mukaan.